Lufto kancerin me ēokollatė tė zezė
Me konsumimin e ēokollatės sė zezė, rritet prodhimi i endorfinės. Ēokollata pėrmban 300 pėrbėrje tė ndryshme, mes tė cilėve edhe anandamidėn, njė substancė kimike qė imiton nė tru efektin e marihuanės dhe teobrominės, njė stimulant mjaft delikat.

Studiuesit e "Monash University de Melbourne" nė Australi konfirmojnė tė mirat e konsumimit tė rregullt tė ēokollatės sė zezė pėr parandalimin e infarkteve.

Studimi u publikua nė ''British Medical Journal' dhe tregon efekte pozitive nga ēokollata me pėrqendrim tė fortė kakaoje.

Konsumi i pėrditshėm, pėr njė periudhė 10-vjeēare, i 100 gramė ēokollate qė pėrmban tė paktėn 70 pėr qind kakao do tė mundėsonte gjithashtu shmangien e 70 aksidenteve kardiake fatale dhe 15 jo fatale nė njė popullsi prej 10 000 personash.

Ēokollata ėshtė e pasur me polifenol, antioksidues i fuqishėm natyror qė ul stresin dhe redukton rreziqet kardio-vaskulare, tumoret dhe sėmundje tė tjera kronike.
Shtuar më 02/06/2012, ora 10:22
Shkruani komentin tuaj!
Të fundit nga kjo kategori
 
Nuk është Photoshop, kjo shtëpi e ndërtuar në mes të lumit ndodhet në Serbi.

Nuk është Photoshop, kjo shtëpi e ndërtuar në mes të lumit ndodhet në Serbi.