Ja shkaku i dhimbjes së kokës
Dhimbja e kokës është një fenomen shqetësues për shumë persona shpesh ne priremi të marrim medikadente pa e ditur se përdorimi i tyre mund të jetë dhe shkaku i krijimit të dhimbjes kronike.

Sipas Dr. Manjit Matharu, neurogol nga “National Hospital” në Londër, “Marrja e qetësuesve rregullisht mund ta bëjë trurin më të ndjeshëm ndaj dhimbjeve dhe mund të shkaktojë një sëmundje që vjen nga teprimi i qetësuesve”.

Sipas ekspertëve ende nuk është përcaktuar saktësisht pse ndodh ky fenomen, por ajo që dihet është se duke marrë mbi 10 qetësues në muaj për dhimbje koke mund të shkaktojë probleme në trurin e individit. Ato këshillojnë që të përdorni metoda të tjera përveç medikadenteve për të qetësuar dhimbjet.

Një mënyrë e mirë për të qëndruar larg medikadenteve është përdorimi i një lloj shërupi i përgatitur në farmaci, i cili lehtëson dhimbjen pa efekte anësore. /albeu.com/
Shtuar më 27/01/2015, ora 14:04

Shkruani komentin tuaj!
Të fundit nga kjo kategori