Tė
hash shumė ēokollata mund tė bėjė qė nė tė ardhmen tė fitosh njė ēmim
Nobel, tė paktėn kėshtu sugjeron njė
studim i fundit. Nė vendet ku konsumohet shumė ēokollatė duket se jeton numri mė i madh i personave qė kanė fituar njė ēmim
Nobel, shkruan Shqip.
Me pak fjalė tė
hash ēokollatė tė bėn mirė pėr trurin. Shkencėtarėt e besojnė plotėsisht kėtė, madje japin edhe shpjegimet e tyre. Me tė vėrtetė qė nuk bėhet fjalė pėr njė thashethem tė dėgjuar nė bare, por pėr njė
studim prestigjioz tė publikuar nė New England Journal of Medicine qė sugjeron se si konsumi i ēokollatės ėshtė i lidhur me ēmimet
Nobel, qė kanė mė pak se dy muaj qė janė shpėrndarė. Pra tė
hash ēokollatė i bėn shumė mirė
trurit duke e fuqizuar atė, thonė shkencėtarėt.
Autori kryesor, doktor Franz Messerli, i San Lukes-Roosevelt Hospital dhe Columbia University nė Nju Jork, raporton se ekzistojnė provat evidente se flavoniodet qė gjenden te ēokollata fondente, por edhe te ēaji jeshil dhe vera e kuqe mund tė jenė njė ndihmė e madhe pėr tė ngadalėsuar dhe parandaluar degradimin mendor tė lidhur me moshėn. Pėr tė kuptuar se konsumi i ēokollatės ėshtė i lidhur me mirėfunksionimin e
trurit, shkencėtari bėri njė
studim pėr konsumin pėr person nė 23 vende tė botės. Tė dhėnat e mbledhura nga raportet pėr shitjet, u krahasuan mė pas me numrin e ēmimeve
Nobel qė u janė dorėzuar qytetarėve tė vendeve qė u bėnė pjesė e studimit. Sipas doktor Messerli-t, lidhja ėshtė me tė vėrtetė e madhe. Po cili ėshtė klasifikimi i vendeve ku konsumohet mė shumė ēokollatė dhe qė ka numrin mė tė madh tė fituesve tė
Nobel-it?. /albeu.com/
Shtuar më 17/11/2012,
ora 17:11