Patatja nuk ju shėndoshė
Pėr njė kohė tė gjatė patatet kanė pasur reputacionin e keq qė trashin dhe janė shmangur nga ata qė kanė ndjekur dietat me vlerė tė ulėt karbohidratesh. Por patatet mund tė jenė superushqimi mė i ri.

Ngrėnia e porcionit dy herė nė ditė mund ta ulė tensionin e gjakut, thonė hulumtuesit. Pėr mė shumė, duket qė nuk shkaktohet shtim i peshės.

Sidoqoftė, para se tė merrni nė dorė pajisjet pėr fėrgim ose tė shpejtoni nė dyqan pėr ēipsa, lexoni tutje.
Patatet nė mikrovalė, pa gjalpė, vaj apo keēap janė mė tė mirat pėr shėndet, thonė shkencėtarėt.

Patatet e pjekura dhe tė ziera, duke pėrfshirė purenė, janė po ashtu tė pranueshme.Nė studim 18 meshkujve dhe femrave u ėshtė kėrkuar tė hanė gjashtė deri tetė patatet me madhėsi tė topit tė golfit me drekėn dhe darkėn e tyre, si pjesė e dietės normale.

Shumica e atyre qe kanė marrė pjesė ishin me mbipeshė dhe duke pėrdorur tableta pėr tė ulur tensionin e gjakut. Pas njė muaji tė “tretmanit patate”, tensioni i gjakut i tyre ishte ulur nė mėnyrė sinjifikative – duke sugjeruar qė patatet ishin mjaft tė fuqishme pėr tė kryer punėn, kur tabletat nuk mund tė bėnin mė shumė. Veē kėsaj, asnjė nga vullnetarėt nuk ka shtuar nė peshė.

Mendohet qė patatet kanė efekt ngopės, por po ashtu ka gjasa qė ata qė kanė marrė pjesė nė studim e kanė reduktuar konsumin e ushqimeve tjera, ka raportuar konferenca vjetore e American Chemical Society. Ato duhen tė zihen – ideale do tė ishte nė mikrovalė – me lėkurėn e tyre. Kjo sepse shumė kimikate tė mira pėr shėndet qė ulin tensionin gjenden nė lėkurė.

Mikrovala preferohet sepse, ndryshe nga temperaturat e larta qė pėrdoren pėr tė skuqur dhe pjekur, ruan shumicėn e tė mirave qė nxirren nga patatja. Hulumtuesi Joe Vinson nga Scranton University nė Pennsylvania thotė qė “pėrmendni “pataten” dhe njerėzit paramendojnė “kaloritė e zbrazėt me shumė karbohidrate qė trashin”.

“Ne shpresojmė qė hulumtimi ynė do tė ndihmojė tė rilindet imazhi i popullarizuar i patateve.” Dr. Vinson, i cili pėlqen patatetpjekura, me krem tė sallatės sipėr, ka shtuar qė ulja e tensionit tė gjakut ulė rrezikun e sulmeve nė tru dhe zemėr.

Njė hulumtimi i mėhershėm ka treguar qė patatet pėrmbajnė shyto-n, kimikatin e ngjashėm me ato qė gjenden nė medikamente pėr tension tė gjakut.

Patatet kanė mė pak kalori se orizi dhe pastat dhe janė tė pasura me shumė vitaminė C, pėr kėtė arsye detarėt e shekullit 19 i kanė ngrėnė pėr tė shmangur skorbutin. Rreth 200 gramė tė patateve tė reja sigurojnė gati gjysmėn e nevojave ditore tė njeriut pėr vitaminėn qė nxit sistemin e imunitetit.

Ato janė po ashtu burim i mirė i vitaminės B, magnezit, kaliumit, zinkut dhe bakrit. Kanė pak kalori, nuk kanė kolesterol, ndėrsa fibrat qė pėrmbajnė ndihmojnė tė ulet kolesteroli ekzistues.

Shtuar më 11/06/2012, ora 19:13
Shkruani komentin tuaj!
Të fundit nga kjo kategori
 
Cili ka qënë sukesi më i madh i Kombëtares shqiptare?
20%
20%
20%
20%
20%
 
FOTO E DITES: Kujdes Nard Ndoka se po të vjen një konkurrent i fuqishëm ... :)

FOTO E DITES: Kujdes Nard Ndoka se po të vjen një konkurrent i fuqishëm ... :)